Benim bir akrabamin iki çocuğu da birazcık oyleydi ben bunu fafkettigimde yaşları 10 -12 felandi bende o yaş civarindaydim.Annesi js söylüyordu yapmak için karşı odaya geçecekler tvnin önünden geçerken dönüp kaliyorlardi cagiriyoduk ses yok .Bende oğluma ceviz adam şarkısıni aciyroum lavaboya gitmek için bazen de yemek yapmak için yoksa olduğu yerde asla durmuyor .Kumanda telefon vermiyorum daha 11 aylık. TV herkeste aynı etki yapmaz yeğenlerim hem tv izliyolar hemde oyun da oynuyorlar gayette zekiler bilemedim