beyza1207 Evde olduğu süre boyunca uyuyana kadar ilgilenmeli. Ben çalışırken, bazı veliler çocuğu teslim aldıktan sonra arayıp bugün uyutmayın,ikindi kahvaltısını da yapsın eve gittiğimiz gibi uyur diyordu. O kadar üzülüyordum ki. Evladina tahammülün yoksa yapmayacaksın çocuk bu kadar.