tantuniayrangerisiyalan aynı sorunu yaşıyoruzz bende dogum yapalım 8 ay oldu ilk günler ince cizgi gibiydi nerdeyse görünmüyodu zamanla kabardı suan hala dediğiniz gibi kabarık duruyo cok rahatsızım bu durumdan😒 temizlik konusuna gelince ben jiletle nazik sekilde temizliyorum bi sorun olmuyo korkmayın