Çok doğal bir soru ki ama bu 😊🙈 öncelikle bende sezeryanla doğum yaptım,kırkım çıktı ağdaya gittim korka korka ama hiç korkmayın orası eksta acımıyor normal ağda sadece yeni doğum yaptım dersiniz,agdadan sıkıldım 7 aylliken bebegim lazere gittim şuan hala gidiyorum biraz açıyor sadece oda bende kendimi çok sıkıyorum,jiletlede aldım malum lazer öncesi benimkide tıpkı sizinki gibi neden böyle oldu bilmiyorum bebeğim 20 gün sonra 1 yaşına giricek hala öyle jileti çok dikkatli yapın hicbisi olmaz merak etmeyin küçük küçük minik minik benimde dikişin üstünde de tek tük birniki tane çıkıyor korka korka yavaş yavaş alıyorum