tantuniayrangerisiyalan bende de keloid var baya çok şiş lazere başladığımda oraya jilet vuramamıştım ama onlar o şekilde de hallediyor bu konuda korkun olmasın acı konusunda da ilk baya korkmuştum ağrır diye bende uyuşukluk hiç olmadığı için acıyı hissediyorum ama acımıyor