Noname21 ya kanında enfeksiyon çıktı. Üst solunum yolu enfeksiyonu da var dedi doktor. 2-3 gün ateşlenir korkmayın dedi. Ama bugün hep bir soğuktu vücudu. Burası bayağı serin oldu. Bende doğalgazı açmayı unuttum. Akşam açtım. Zorla uyuttum. Üstünü felan bastırdım. Kafası terlemeye başladı ondan sonra.