Merhaba popodan ölçün, terliyor mu? Koltuk altı ölçüyor iseniz ter soğuk olduğu için öyle çıkartıyor. Eğer gerçekten o dereceler de ise daha fazla düşme riskine karşı acile götürün. Ateş düşüklüğü ateş yüksekliğinden daha sakıncalı, başıma geldiği için biliyorum.