@“tamamdedimyaa”#p30524186Ateşi düşmediği için gitmiştim.Herhangi bir sebeb bulamamışlardı. Buhar kullanmıştım buhardan kaynaklı aşırı bir düşme olduğunu düşünüyorum. Sonrasında yarım saate takip ettim yavaş yavaş yükseldiği için tekrar doktora gitmedim. İlaçları vermeyi de bıraktım