Asafeymeninannesi Mugemir34 Amin inşaAllah, çok teşekkür ederim 😊❤ Berk ismide düşünülebilir. Kuranda yer alıyor
Yekyek12 @Asafeymeninannesi Perihann73 sırf merakımdan baktım yanlış anlaşılmak istemem ama yelit ismi eksiltme azaltma manasına yulet ise doğmadi doğrulmadı anlamına geliyormuş. Bence riskli isimler 😟. Ben en çok Onur, Ömer gibi isimleri seviyorum. Oğlumun ismi Yekta. Farsça kökenli. Tek, biricik demek.
Perihann73 Yekyek12 doğrudur :) çokta haklısınız aslın da 😊 Kuran’da ne geçiyorsa koyuyoruz bazen anlamlarına bakmadan ama iki kişide o isimleri duydum çok hoşuma gitti ama anlamları riskli dediğiniz gibi 🙏
Asafeymeninannesi Deletedmom115 Edacım ❤ Çok ama çok teşekkür ederim 😊 Ne güzel işte beğendiğin isim sevdiğin adamda yer alıyor 😌 Her daim mutlu olun 🤲🏻🍀
Asafeymeninannesi Beyza_osmanaras Duha isminide çok beğeniyorum ama büyüklerimize ağır gelir korkusu var gibi 😊 Oğlumun adı Asaf Eymen. Eşimin babaannesi asfalt diyor 🙄😏
Beyza_osmanaras Asafeymeninannesi aman genedle zaten hep büyükler bi isim bulur he de geç boşver 😊 Adıyla yaşasın insalah allahım uzun ömürler versin cümlemizin evladina🙏
nazo58 Asafeymeninannesi Göktuğ oglusumun ismi.. Gök renkli sancak demek.. 5-6 aylıkken duymuştum bu ismi ve cok hosuma gitmişti. . 🌼 rabbim sağlıkla kucagina almayi nasip etsin yavrunu. . Ne olursa olsun adı hayırlı evlat olsun insallah..
MomIsOnline Asafeymeninannesi inşallah kalbi hep doğduğu günkü kadar bozulmadan kalir evlatlarinizin, Allah yokluklariyla sinatmasin. Sağ salim kucaklayin evladinizi inşallah :) benim oğlumun ismi Ali Zeybek, bir tane daha nasip olursa Ömer Efe :)
Asafeymeninannesi MomIsOnline Güzel duanız için çokça amin olsun inşaAllah🤲 Çok hoş isimler ☺ Rabbim gönlünüze göre versin ❤
Kbraugur Asafeymeninannesi Selim’im ve Yaman’ım varlar bin şükür iki ismide çok severek koydum 🥰 düşünebilirsiniz Hayırlı uğulu olsun sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah
Asafeymeninannesi Kbraugur Öncelikle teşekkür ederim ☺ Rabbim kuzularınızı size bağışlasın, salihli evlatlardan eylesin 🤲🏻❤🌹