Mugemir34 Asafeymeninannesi Allah ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Oğlumun adı Mert çok severek koyduk bu ismi 🌸 Berk ismini de düşünebilirsiniz
Asafeymeninannesi Mugemir34 Amin inşaAllah, çok teşekkür ederim 😊❤ Berk ismide düşünülebilir. Kuranda yer alıyor
Deletedmom115 Asafeymeninannesi O kadar mutlu oldum ki rabbim hayırlısını versin inşallah. Isim konusunda Aliyi çok beğeniyorum. Eşimin adı olmasaydı oğluma koyacaktım. 💐🌸🤗❣
Asafeymeninannesi Deletedmom115 Edacım ❤ Çok ama çok teşekkür ederim 😊 Ne güzel işte beğendiğin isim sevdiğin adamda yer alıyor 😌 Her daim mutlu olun 🤲🏻🍀
Asafeymeninannesi Prensler26 Yaa ne güzel 😍 Annem Rabbim bana 3 erkek nasip etmiş olsaydı isimlerini Vedat, Sedat, Serhat koyardım derdi hep 😊
Eftal Eftal 💕💕 oglumun adi Cok severek koyduk ismini Değerli fazileti yuksek anlami var Arapca efdal olarak geçiyor👶