Eslem123_ Brck pazartesi test yaptım dün adet oldum kafayı yiyecektim normalde hep öne gelir 6 7 gün gecikti ucuz kurtuldum
mematiii Brck regli olmadan önce Ramazan’a denk geldiği için bünye açlığa alıştırıyor kendini o yüzden regliniz gecikmiş olabilir
seninbenimlederdinne_ Brck spiral taktırdım 6-7 ay oluyor düzene giremedi tam olarak ondan içim rahat aslında ama yinede korkuyorum tabi 2. Gün yine gelen giden yok 🤷🏼♀️
Ygmrcm Brck 15 gün geçti öyle oldum bende ramazanda herkes de öyle olmuş sanırım gecikmeler sıkıntıya giriyor insan ister istemez 🙈
Ygmrcm Brck niye olmadım diye biraz gergin geçti ama hamilelik şüphesi yoktu netti doktora gidecektim bişey mi var acaba derken ertesi gün oldum rahatladım bi ama hiç böyle olmamıştı şaşırdım az değil çünkü
mstfakbratalha agzimizintadikacmasin bu ben.tv2 de vardı 15.30 haberiniz vardır.Bir de gece saat 02.15 de onu da sahurda izlerim.
agzimizintadikacmasin Brck kesinlikle 🤣 ferhundeli sahneleri hep pür dikkat izliyorum kadın Türk diz tarihinin en kral kötü karakteri bence 😁😁
Brck Kelebekakkor99 ayy beynim bitik kaç gündür resmen canım yaa en son bugün kan verdim yarın sonuç nolur hasta olayım diye dua edip duruyorum 😃