Brck Ramazanda malum benim gibi regl gecikmesi yaşayanlar varmı acaba bugün altıncı gün ilişki korunmaliydi suphe yok ama şeytan gidikliyor henüz test yapmadım benim gibi olanlar varmı acaba 😊
Baharyagmurux Brck bende aynı durumdayim bugun 7 gün oldu gecikiyor çok şüphem yoktu ama yinede test yaptım hamile degilim ama hala olmuyorum ilk defa böyle oluyor her zaman çok duzenli ilerliyordu bide bu ay idrar yolu enfeksiyonuda oldum o sa etkiledi galiba
Beyninizikullanmakucretsizdir Brck benim tam tersi erken oldu geçen ay geciktim bu ay erkenden oldum 🙄
limonzeytinmom Brck benıiiiiiim 😵💫 gecen ay 3 ünde olmustum hala gelen giden yok. Ama ben oruc tutmadım. Emzirme diyeti yapıyorum 1 aydır. Offfff korunmasız ilişki olmadı ama bugün test alıcam inşallah sadece gecikmedir 😢
Brck Baharyagmurux Bu ay ramazan nedeniyle gerçekten baya uzun süre uzamış yaa hormonlar baya etkilenmiş malum bende hala beklemedeyimm
Brck Beyninizikullanmakucretsizdir hadii bendede tam tersi canım çok şüphe olmasada beklemek çok kotu
Tuvel NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ya bende de aynısı oldu 2. Gün başlamıştı regl bide bugün olmaya başladım.. neden acaba önceden çok düzenliydi 3 4 seferdir erken oluyorum
1Nisa1merve NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben de ilk 3gun regldim. Dün yine başladı . Bu normal mi ya aylardr erken oluyorum doktara gidecem artk
Brck Mecnaz28 ah canım bizde malesefki olamıyoruz ama internette maydonoz kaynatıp içtiklerini görmustum
Brck limonzeytinmom Ayy herkes aynı demekki canım bende teste yüreğim yemedi kan verdim bekliyorum inşallah benimde sadece gecikmedir🥹
bakkalemzigi Brck ben hep adet gecikmesi yaşıyorum bu yüzden her ay korkuyorum ramazan başından beri olmadım hala korkum var 😂
Brck bakkalemzigi ayy canımsın canım yaa valla böyle özgüvenli korkusuz olanlara bayılıyorum ben hemen pimpirikleniyorum bacim
brise Yaa bende aynıyım bekliyorum.. strese girdim 5 gündür geckmedeyim çok düzenli olurdum🙈oruç tutuyorum ondan mı ki
sevocan60 Bende 6 gün geciktim bebeğim 8 aylık dün korkarak test yaptım negatif çıktı korku dolu anlardı biraz daha olamazsam patlayacağım
dertliuser Brck benim zaten düzensiz ama bir ay olmasam diğer ay olurdum en son ocagin başında oldum ilk haftası yani ondan beridir olmuyorum testte yaptım yok çok can sıkıcı gerçekten 😑