Apoya / seloya ozgorluk diye slogan atan teröristler ne zaman halk oldu .Geçin bu işleri …
Teröriste terörist diyemeyende gözümde terörist tır.
Sokağa inmisler neymiş adalet ariyormuslar …onların ve yandaslarin amaci belli burda olayı kimse yumusatmasin .