neseaydin ryahsi çok doğru konuştun can😍 benimde 3 oğlum var ülkeme feda olsun asker olsun,polis olsun büyük oğlum hep der ben komutan Olcan inşallah. Benim anlamadığım en ufak bir olayda sözü kürde Türk’e getirmeleri. Gerçekten olan polise askere oluyor Rabbim onların yardımcısı olsun. Şimdi olayın çıktığı konuya deyinmek istiyorum madem adam kazandı neden haksızlık yapılıyor haksızlık yapanlar polisi askeri neden öne sürüyor. Olan her zaman ya sivile yada memura oluyor. Yapanlar cahil insanlar değil bunu olacağını biliyordu bence ya ne bilim Rabbim kötü niyetli insanlara fırsat vermesin inşallah canım
abcdeg yorgunanne51 merhaba bitlis tatvandyz bizde. İzinler inş iptal olmz bizde pazartesi çıkacaktık. Ama 15 gün etkinlikler iptal edildi. Van’a girişi çıkış yasaklandı. Burayıda dem parti aldı ama şükür şuanlık bşy yok. Pkk sokaklara inin demiş… Eşim polis şuanda heran haber bekliyor… Allâh fırsat vermesin.
nebutantana30 Rez bilmediğin ne kadar da belli yazık asker polis oraya görev için gidiyor ve orda oy kullanıyorlar. Çünkü teröristlerin çoğunluk olduğu yerlerde sorun olmasın diye yapılıyor. Halk dediğin kişiler terör yanlısı eğer öyle olmasaydılar dağdakileri savunan insanlara oy vermezlerdi tek dertleri iç savaş çıkarmak ama iki köpek havladı diye benim vatanıma hiçbir şey olmaz
naznasel nebutantana30 Madem dağdakileri savunan partı YSK neden seçmen olarak gösteriyor aday önce bunu sorgulayın daha sonra oradaki halk terör yanlısı deyin bakın benim eşimde türk bende kürdüm şu an bu söylediğiniz ne kadar ayıp binlerce kürt var eğer YSK dem partiyi aday olarak gösteriyorsa halk istediğine oy verir kimse buna sen yandaşçısın diyemez bunu demek için önce YSK neden buna itiraz etmiyor bunu sorgulayın
Rez nebutantana30 her şey açık seçik ortada neyi bilmiyoruz siz kandırın kendinizi ,vatana bişi mi olur demişim, ezber yazmayın, sözde yapılan seçime müdahale var, halk seçimini yaptı, hırsız var
nebutantana30 hazalrojhat halk değil işte terörist onlar dağda sahipleri olan it sürüleri aradaki farkı anlayamaman çok normal
abcdeg cananipek Van’a girişi çıkışlar yasaklandı 15 gün etkinlikler iptal edildi. Bitlis tatvandyz bizde. Van ve bitlis valiliği açıklama yaptı giriş çıkışlar yasaklandı diye. Etkinlikler ıptal edildi diye. İsterseniz netten tam net bakın.
naznasel nebutantana30 halk bizzat yandaşçı derseniz direkt bu şekil anlaşılır çünkü oradaki halk kürt saygılarımla iyi geceler
nebutantana30 naznasel çoğu öyle eğer olmasalardı askere polise molotof atmazlardı değil mi kimse hakkını böyle savunamaz tek dertleri iç savaş çıksın bu ama bunu hiçbir zaman yapamıcaklar Türkiye cumhuriyeti bölünemez bir bütündür. Çok isteyen varsa dağa çıkabilir sarı torbayla da inerler.
Mavigri Dolores Allah korusun sizleri,esiniz gelebildi mi siz nasılsınız sakin kalın bisey olmaz allahin izni ile
naznasel nebutantana30 Ben sizin gibi kaba olmayacağım baştakiler eğer bu şekil kayyum atmasalardı bunların hiçbiri olmazdı polis askerler göreve gitmek zorunda kalmazdı bi kerede baştakilere bi laf söyleyin hemen halk böyle yaptı şöyle yaptı aslında hep bu baştakilerin kışkırtmasıyla bu olaylar oluyor halkı kışkırtan onlar buna sebebiyet vereni suçlamak yerine direkt halka sayıp sövmek kolayınıza gidiyor
nebutantana30 naznasel ben kaba olmuyorum hak ettiklerini söylüyorum. Baştakiler benim umrumda değil ben sizin gibi terörist yanlılarını savunacak değilim hepsi gebersin benim vatanımdan askerimden polisimden daha önemli değiller. Halka değil bak arada ki farkı anlamıyorsun onlar TERÖRİST VATAN HAİNİ
Aptalllarsizi nazannn dağdaki köpeklerin bi lafıyla sokağa damlayamlara prensesmi demem gerekiyordu milletin dükkanını yağmalayıp Türk askerine polisine taş silah sıkana prensoşmu diyeyim madem tepki verecekler böyle değil yazılı şikayetle verilir tepki savaş açarak değil
ceriio Dolores ay görüntüler falan görünce korktum baya. Sıkıntı büyümüş bir sürü ile bende Diyarbakırdayim buralarda da başlar mi acaba diye korkmuyor değilim. İnşallah bir an önce biter 🥺🥺 Allah yardımcınız olsun, askerin polisin yardımcısı olsun 🤲🏻🤲🏻
Motherlion01 Hiç üşenmedim tüm yorumları tek tek okudum arkadaşlar ve malesef kendimi tutamadım ya siz iyimisiniz ortada dönen çok büyük bir oyun var gerçekten bunun farkında değilmisiniz ? Her Kürt PKK yandaşıdır diye birşey mi var yaşadığımız Türkiye Cumhuriyetinin yarısından fazlası inanın Kürt ve beraber yaşıyoruz yaşamaya devam edecez hani burası demokrasi bir ülkeydi çok büyük bir farkla adam seçimi kazanmış ve hakkı elinden alınıyor sizse adalet olmayan bir ülkede dönüp hakla hukukla hakkını arasaydı diyorsunuz hak hukuk olsaydı zaten hakkı elinden alınmazdı.. Yapılan eylemleri asla savunmuyorum ve çok üzgünüm ama bu boyuta kim getirdi oturup bir düşünmek lazım seçimden bir gün önce Vanda ses yükselmedide neden seçimden sonra bu hale geldi ? Madem adam sabıkalı madem cezası var demezler mi adama niye onayladın o zaman adaylığını diye bunlar başlı başına bir oyun ve çok iyi biliyorlar kimin üzerinden yapacaklarını. Milleti millete kışkırtıyorlar neden ? Çünkü kaybettiler ve hazmedemediler diyorsunuz ya Van’daki insanlar için zaten orası PKK yı seviyor madem öyle genelleme yapıyorsunuz o zaman oy kullanma hakları elinden alınsın siz nasılsa PKK lısınız oy kullanmayın denilsin var mı böyle bir saçmalık ? Yıllarca bıkmadılar Kürtleri yok saymaktan ve her kürdü PKK lı olarak görmekten bugün Van’a tepki vermeyen yarın istabulu ankarası elinden gider tekrar söylüyorum tabiki bu derece eylemlere gerek yok yazık günah insanlara ama biraz mantıklı düşünün lütfen hiçe sayılan bir halktan nasıl sakin kalmasını beklersiniz. Çok güzel planlanmış bir oyundu ve malesef yine Kürtler alet edildi yazık çok yazık yavaş yavaş gücünü kaybetmeye başlayanlar çirkefliğe başladılar.. Allah tüm polisimizi askerimizi sivillerimizi ve en önemlisi bizi akıl sağlığımızı korusun resmen iç savaşa sürükleniyoruz ülkece..
Birprens_biranne0 Motherlion01 ortada dönen bir oyun yok hanfendi birşey olmasa tekrar seçim istenmez benim bulunduğum ilçede de başka parti kazandı buraya niye tekrar seçim istenmedi demekki birşey yok görüntüleri izleyin isterseniz çok ürkütücü ve korkunç
Aylizinannesi54 Motherlion01 Türkiye Cumhuriyetinin yarısından fazlası inanın Kürt Nerde yaşıyorsun hayal aleminde mi 😂 ne diyelim 60 milyon kürt aaa yok 50 milyon cahiliyet budur😊15 milyon var yada yoksunuz🙏🏻bu arada her kürt pkk yandaşı değil ama bugün öyle dimi yarın birgün o bölgelere temizliğe girildiğinde kendi ırkınızın yanındamı durucaksınız yoksa ben kürdüm ama tc nin yanındayım diyebilecekmisin? Boş nara atmayın kürtlere devlet birşey yapmaya kalktığında hepiniz birleşip devlete kafa tutuyorsunuz devlet bunları görmezden gelmez. Karşılığını ödetir
nebutantana30 Motherlion01 bu boyuta kim getirdi biliyor musunuz o halk dediğiniz teröristler çünkü halk böyle yapmaz terörist yapar teröristleri bu kadar savunmanız yazık. Milleti millete kışkırtan varsa oda dağdakiler kürtleri kullanarak bunu yapıyor. Burda kimseye kürtlere laf söylemiyor teröristleri savunanlara söylüyoruz terör yanlılarına. İç savaş olması için karşında insan olması lazım sürüngen topluluğu değil merak etmeyin bizim askerimiz polisimiz böyle sürüngenlere pabuç bırakmaz canları gebermek istemiş ki bunu yapıyorlar. Asla kürtlere lafım yok lafım Teröristlere terörist olmayan bunları yapmaz açık ve net.
Motherlion01 Birprens_biranne0 görüntüleri izledim izlemeyede devam ediyorum zaten merak etmeyin. Sen adaylığı kabul edip cuma akşamı saat 5 e 5 kala itiraz edersen bunun altında ne ararsın neden söz konusu bir doğulu olunca ön yargılı olup hakkını savunmuyorsunuz ?? Madem bir adayın var kabul etmeden önce iyice araştırılsaydı madem öyle
Motherlion01 Birprens_biranne0 ayrıca tekrar seçim istenmedi mazbata direk ikinciye verildi çünkü tekrar seçim isteselerdi biliyorlardı yine kaybedeceklerini