yirmiikikasim23 memlekete gitme gibi bir durumumuz yok ailelerimizle ayni sehirdeyiz. Ailelerin evinde problem olmuyor bir odada evdeymisiz gibi ayni rutinleri uygulayarak uyutuyorum kendi evimize donerken de uyanmadi hic bu zamana kadar. Tatili de henuz tecrube etmedik bu ay sonu gidicez o zaman ilk kez yasiycaz disarida gezerken problem yasayacagimi dusunmuyorum yenidogan doneminden beri iki gunde bir disari cikardim mutlaka. Bebek arabasinda dolasirken ya da kafede restoranda cok rahat uyuyor. Otelde yine evdeki gibi rutinini yapip uyutmayi deniycem umarim yerini yadirgamaz.