yirmiikikasim23 biz 4 ay 20 günlükken gittik, herkesi yabanciladi dudak büzdü başka bi bebek vardı o ıh dedikçe benim kız korkuo ağladı. O gün oruç tutmuştum ben çorba içene kadar herkes yemeği bitirdi, biraz babası biraz ben baktık kucaktan hiç kimse inmedi uyku saati gelince yarım saat uyutmaya çalıştım uyudu 2 kez uyandı yani toplam 3 saat kaldiysak 2 saati pışpışla geçti