Durmuyor bi yandan uykusu geliyor rahat rahat ememiyor yabancılık çekiyo tm alışamıyoo vızıldıyor ağlıyor sürekli kucaktada durmak istemiyor o kadar yabancılık çekmesin die dışarı insan içine çıkardım yine yabancı biri görsün ağlıyor emerek uyuyo 5 aylık kızım geçen iftarımı bile açamadım misafirlikte hep içerde emzirdm geldim bir daha emzirdim sallasam uyumadı misafirlik falan yoruldum geldim sanki iftarı ben werdim 😳😳