yirmiikikasim23 kizlar Allah askina bebekleriniz gittiginiz yerde duruyormu? bizimki kesinlikle kucak disinda durmuyo gittigim yerden de bisey anlamiyorum ama insanlara da alissin istiyorum sizde durumlar nasil??
Mnli yirmiikikasim23 hiç durmuyorsa biraz siz tutun kucağınızda biraz eşiniz alıştırın ama 4 ay olmuş sonra daha çok zahmet çekersiniz
yeka38 yirmiikikasim23 ahh hiç sorma kucakta bile durmuyor ağlamaktan kursağımızda kalıp geri dönüyoruz
meyra9 yirmiikikasim23 10 aylık olacak oğlum bizde de öyle bi eşim bi ben bi arkadaşlarımız derken anca yemek yiyiyoruz asla durmuyor ama öyle öyle alışacaksın canım
Hazcan yeka38 biz 2aylık olcaz öyleyiz 4. Ayda geçer herhalde diyodum bunu okuyunca umutlarım tükendi tövbe est bu instagramcı annelerin bebeleri nasıl duruyor
Melike_ikra Benim kızım 4 aylık bugün iftara gidicez ya uykusunu tam almasını sağlıyorum yada iftara yakın uyutuyorum öyle ayarlıyorum. Bence sizde deneyin.
yirmiikikasim23 Melike_ikra bende yemege yakin uyutmaya calisiyorum evde uyusa bile hep uykusu var benim yavrumun ama uyuyasi yok😀
emilia yirmiikikasim23 Giderim valla asla geri kalmam kolikti, asla durmazdı asla her dk ağlardı zıplata zıplata gezerdim ama yine de gezerdim
aven yirmiikikasim23 mecbur gidiyoruz ayakta ve kucakta gidiyoruz bizde heryere gittigim yerde popomu bir yere koyamiyorum hep ayaktayım hic bir sey anlamıyoruz tabiki eşimde bende ama gidiliyor bir şekilde.
linosko1 yirmiikikasim23 durmuyor ama gitmeye devam😅 oncesinde uyutmayi deneyin benimki sallanmayi da bilmiyor degisik ev ortam olunca incelemekten uykuya gecemiyor heh birde ellerini yemektemn😅 kucakta geziyor her yerde
drkrd Aman durmasin nolcak bebek bu durmuyo diye hayatımız bitecek mi tabi iftara da gdecez gezmeyede 😁
yirmiikikasim23 drkrd iste bana gore hayat duruyo sanki hicbir yere gidemicekmisim gibi geliyor ne zaman duzelcek acaba 😀
yirmiikikasim23 Hazcan evet bende takip ediyorum tatile yemege cafeye vs gidiyolar cit yok bebelerde bizimkiler ortaligi yikiyor. birde kucukken daha iyiydi bizim ya
Melike_ikra yirmiikikasim23 şuan eve geldik misafirlikten. Sofrada ağladı yatırmamıştım zaten hemen gittim yatırdım çocuğu iftarımızı açtık çok rahat ettim 😂😂