yirmiikikasim23 umarim 🙏🏻bebeklerimiz buyudukce daha kolaylasir insallah her sey. Biraz rahat olmak gerek sanirim bu surecte obur turlusu biz anneler icin cok yipratici oluyo bebek bu aglayacak da huysuzluk da yapacak aslinda ama insan ister istemez geriliyo 😕