izd bizim ev sahibiyle aramızda hiçbi yasal hak talep yok. Hatta fatura bile onların adına geliypr. Birde onlarla annesi aynı binads oturuyo. Çirkinleşemeyiz . O yüzden biraz daha uzatma gibi durum yok kurban bayramı düğünü varmış o zamana kadar çıkmamız lazım.
Diğer tarafa gelecek olursak 1 yıllık sözleşme var daha üç ay oldu nası çıkartırız ki