DenizAsaf taa bak daha taşınmadan sıkıntılar başlıyor. Ben iki aileye de uzak olma taraftarıyım tabi kmlerce de değil. Kendi aile sınırları zedeleniyor yoksa bana göre yani yakın olunursa
taa Tatlican Allah razı olsun. Dua edin de bizim için neresi hayırlı olcaksa Rabbim onu nasip etsin inşallah
-Kuzika- taa şöyle birşey var diyelimki 2 sene önce girdiniz girerken kontrat yaptiniz ve sonraki seneler yenilemediniz. Yenilemesenizde oturdugunuz sene boyunca eski kontrant gecerli oluyor her senr yenilemek şart değil. Kimse sizden kontratta talep etmez. Evden sizi 2 sekilde vikartabilir 1. Kendim oturucam 2. Evde tadilat yaptiricam. Bunlarida notere gidip yazili beyanda bulunup yapabilir. Durumunuz yoksa her anlamda çıkmayin. Butün kanunlar kiracidan yana dava acsa bile en az 2 sene sürer sonuclanması. O sizi cikartip daha yuksekten kiraya vermeyi dusunuyor muhtemelen uygun bir miktarda anlasip kirada devam edebilirsiniz.
taa -Kuzika- açıkcası girerken de yoktu şimdide yok . Tanıdık diye hiçbir hakkımız olcak şeyimiz yok fatura bile ev sahibim üzerine. Yeğeni oturcak onu biliyoruz yüzleştik çünkü. Dedi abi dedem öyle uyhun gördü bizde onun üzerine söz söylenmez dedi . ((Ki sanmıyorum Ma ölrmdiyolar ) dedesi neden karışsın yani .
Tosbikkkk taa cNim yasal hakkın neden olmasın? Sonuçta ekonomi kötü seni mahkemeye verse bile kazanamaz
taa Eminemmmmm eşimle artık eve giresimiz gelmiyor o kadar üzülüyoruz ki ikimizde 🥺🥺🥺🥺 kendimi misafir gibi hissediyorum resmen artık .
izd taa siz kendi evinizi kiralarken, tahliye taahhütnamesi imzalayın. Erken çıkarmanız gerektiği durumlarda işe yarar, çıkarmasanız bike gücence olarak durur.. biz kiracımızdan çok çektik, artıks tandart imzalatıyoruz
taa izd teşekkür ederim böyle bir bilgim yoktu ama iyi oldu. Eylülde sözleşme bitcek bakslım yaparız . Bizde hâlâ ev bulamadık 🥺
mom-1 taa kendi ailemle aynı binadayız annem alt katımda her konuda artıyım. Annenizin yan dairesine geçin derim
Eslem123_ Aselsmommy yakın oturmanın zorluğu var ama kolay yolları da var ve dün temizli yaptım gün boyu kızım kaynanamdaydi bebekle çocukla iş yapmak zor kızımı da oğlullarimida yukarı gönderdim rahat ettim
Birdunyabircennetannesi Bizde yeni taşındık 1 ay oldu Kendi evimizdi kiraya çıktık bazı durumlardan dolayı Çok üzüldüm evimde büyüktü ama huzur yoktu İlk evimdi Ama şuan yeni evime alışmış gibiyim Sadece uzak semte taşındık semte aşırı yabancıyım ona nasıl alışırım bilmiyorum Bence çok yakına girmeyin derim
taa Birdunyabircennetannesi eşimde hep uzakta bakıyor ev . Diyo belki böyle daha bağlı olıruz birbirimize aileye güvenmeyiz diyor . (Kötü anlamda değil tabi) ama bende çok yardımcı oluyolar diye uzak olmasın diyorum bilmiyorum 🥺