Günaydın kızlae . Hafta sonu ev sahibi aramış çıkın diye . Normalde benm evlendircek çocuğum yok istediğiniz kadar oturursunuz diyen ev sahibi . Şimdi yeğeni evlencek diye bizi çıkartıyor .
İki gündür çok üzgünüm . Evim kocaman ve ilk evimiz eşimle .
Şansımıza da kendi evimizi daha yeni kiraya verdik oraya gitmeyiz zsten diye sözleşmede yaptık .
Şimdi ev arıyoruz. Kayınvalidem bir yandan ağlıyor siz uzağa giderseniz ben kızımı görmeden nası durcam diye ben bi yandan ağlıyorum 🥺
Şuan iki ihtimal var ama net değil .
Ya annemlerin evin yan dairesi . Ev sahibi amcam .
Ya da k.v. nin yan dairesi . Komşusunun evi .
Ben yakınlım istiyorum ama aynı sokak yan bina da değil ama bişi de diyemom ev bulamıyoz sizce .
Napcam benn😢