Anneyimbennnnn23 herseyden once isinizde basarilar, bereketli kazanclar. Herseye yetismeye calismak imkansiz. Evinizin islerini ya esinizle paylaşın ya evinize duzenli bi yardimci alin. O evde sadece siz yasamiyosunuz esiniz de yasiyo sonucta. Cocuk sadece sizin degil esinizin de cocugu, babanizin evinden heybenize katip gelmediniz. Esinizde babaliginin sorumlulugunu yerine getirsin. Siz nasil ki disarda calisarak hayati müşterek hale getiriyosaniz esiniz de ev ici musterek hayata gecsin sorumluluk alsin. Siz bir insansiniz, herseye yetisemezsiniz, caniniza yazik, yuklenmeyin kendinize bu kadar güzel anne😊