Anneyimbennnnn23 ben resmî tatillerde veya işte uzun tatilde(yıllık izninizde benim yaz tatilim var) buzluğa hazırlık yaparım. Köfte , börek, popaça, annem içli köfte mantı yapar. Günleri kafamda sıraya koyarım bir gün baklagil bir gün kırmzı et bir gün tavuk şeklinde. Pazar günü mutlaka tencere yemeği yaparım pazartesi yemek derdi olmaz. Pratik yemekler olur menüde tavuklu pilav mesela, hazır yufkadan beyti falan. Benim avantajım öğretmen olmam perşembe günüm boş bu sene. Geçen yıl böyle değildi bu sene denk geldi perşembe temizliği yaparım haftasonumu boşa çıkarmaya çalışırım. Robot süpürge ve dik süpürgem var bunlar işi çok kolaylaştırır 2 ayda bir temizlikçi geliyor. Yine de akşam mesai bitişi 9 🤣 onda da zaten çocuğu uyutma saati geliyor çoğu zaman onunla uyuyakalırım . Bu arada hayırlı olsun diyerek sonlandırayım 🌸🥰 seneye daha alışmış olursunuz ben geçen sene çok hastalanmıştım ama bu sene daha sistemi oturttum