aysima38 KPSS puanım 80 küsürattı. Katiplik için kendim evde on parmak çalışmıştım ve iyi seviyelerde kazandım klavyem çok iyi ama adalet bakanlığı yoğunluğundan dolayı feragat ettim eğer ikinci bir seçeneğim olmasa katiplikte devam ederdim. Eşim vardiyalı çalışıyor aylardır o şekilde idare ediyoruz ama kreşe başlayacak artık