Aynı sorunu bende yaşıyorum. Molfix,sleepy, prima hepsini denedim. krem olarak da mustela,bepanten,sudocrem hamazinc denedim.Sarı kantoronu bile sürdüm bana mısın demedi hala devam ediyor. Yine en iyi sudocrem geliyor üstüne hafif pudra döküyorum.Zararlı biliyorum ama başka türlü hafiflemiyor. Ne kadar kurulasam da acık da bıraksam geçmiyor. Başka öneriler varsa bende denemek isterim.