aden0707 merhaba
Ben pişik sorunu hiç yaşamadım çok şükür masallah 😇
Sık sık alıyorum ve baby turco çok memnunum
Ama ara kızarıklık mı acaba deyip
Sudo krem ya da bepanten merhem kullanıyorum
Baby turco ıslak mendil kullanıyorum yenidoğan olandan
Ve ıslak mendilden sonra tuvalet kağıdı ile temizliyorum
Bir de siz bebek yağı sürüyorum demişsiniz
Bebek yağı masaj için
Onu sürmeniz bile pişik yapabilir ne kadar temiz içerikli olsa bile