3 ay 7 günlüğüz. Noktası virgülüne kadar katılıyorum söylenenlere 😂 Meme reddi yok, olacağını da sanmıyorum bizimki çok düşkün boğazına memeye. Aktivite yapmak için afedersiniz kçımı yırtıyorum ama sevmiyor arkadaş. Piyanonun oyun halısı, baby Björn, tummy time. Max 10 dk. Tummy time desen sırtını o varsam duruyor 🤦🏻♀️Çığlık çok nadir atıyor, atınca şaşırıyor sesine 😂 Abu, agu ve bol bol manasız sesler. Ayrıca en büyük aktivitesi ellerini emmek. Çak cuk ses geliyır öyle bir iştahla emiyor ki. Gece uykusunda 2 saatte bir gözü kapalı emiyor ama uyanmıyor. Gündüzleri 10 dk olan uykumuz, hamak alınca 40 45 dkya kadar çıktı. Hamakta daha rahat ediyor sanırım. Asla yatmak istemiyor. Hep kucakta olacak, oda oda gezecek. Dün gezmekten gelirken bebek arabasında yatmadı kucağıma aldım, boş bebek arabası sürdüm öyle geldik eve. Benim bel fıtığı olmama ramak kaldı. Biraz kilolu bi bebek benimki. Her yerim ağrıyor. Bakalım sonumuz ne olacak 😂