KuzeyinAnnesi03 benim kızım da 3 ay 10 günlük aynı şekilde hep muhabbet istiyor anakucağına tövbe etti buara. Gündüz oldu olası uyumaz zaten yarım saatte bir uyanıyo gece de bi hafta kadar güzel uyumaya alışmıştı son bir haftadır 1,5 saatte bir uyanıyo yine. Kaka sayısı da günde iki ya da üç şimdiye kadar bi gün beş kaz yaptı çok telaşlandım ama sonra düzeldi şükür. Kakasını desteksiz yapmaya başladı mide gazını da yine beslenme sonrası pıt pıt vuruyorum ama aslında kendisi çıkarıyor dik turunca. Özetle uyku harici sorunumuz yok çok şükür şuanlık. Aktiviteye başlamak istiyorum küçük hışırtılı kitaplardan almaya karar verdim bakalım. Hı birde ne bulursa ağzına götürüyor eller hep hep ağızda tırnaklarını törpülememe rağmen gözünü altını çizmiş dün kanamış çok korktum üzüldüm krem sürdüm umarım iz kalmaz 🤲🏻