limonzeytinmom ya benim kızım neden bu kadar çok kaka yapıyor olabilir ki bu gün de mesela sabah 6:30 öğlen 1:30 akşam 7 de kaka yaptı daha da gün bitmedi uyumadı henüz 4 leyedebilir baya da sağlam yapıyor az değil. Kilo alamıyor çok üzülüyorum çok minyon kızım zaten minik doğmuştu 2800 47 cmdi. 10 gün önce 3 ay kontrolünde 58 cm 5 kg çıktı. Hatta hemşire az almış mamaya başla dedi ama başlamak istemedim çünkü çok emiyor sütüm de yeterli çişli bez sayısı kaka sayısı fazla. Ama işte yediğini yapıyor ve asla uyumayıp hep çırpınıyor çok hareketli kilo alamıyor yani çok az alıyor son ay 600 gr almış mesela.