devrim_gnl bende öyle valla aynıyız ama doktora gittim ben 40 im çıkınca bir sıkıntı yok dedi
Sonra başka doktarada gittim içime sinmedi
Oda iyi bir sıkıntı yok dedi
Sarı akıntıyı enfeksiyon sandım ,değilmiş
2ay 10 gün oldu hala akintim geliyir
Dikişlerimi hissediyorum
İlişki de yok bizde içerden canım acıyor
İçeride yaralar varmış onların iyileşmesi zaman alırmış