bseceylan tamamen iyileşmesi üç ayı buldu zaten ilk bir ay asla üzerine oturamadim sürekli akıntı geldi ama akıntının kokusuz olması önemli kokuluysa enfeksiyon olabilir dikislere sürekli batikon sıktım enfeksiyon kapmasin diye birde ılık suyun içine batikon döküp yıkadım yatmadan önce dinlendiriyor ama zor iyileşti üzerine çok oturmamaya çalışın alaturka tuvalet yerine klozete gidin sürekli çamaşır değiştirin ben birde hasta bezi kullanmadım o çok terletip yaranın iyileşmesini geciktiriyor pamuklu kumaşlardan kesip koydum sürekli de değiştirdim o çok iyi oldu geçmiş olsun