Adn44 kimi cahil kesim doktorluk diplomasi alıp ama doktorluktan beyhaber olan kesimdeki insanlar bunu kadınlara yapıyormuş evet. Ben 2 normal doğum yaptım.ikisinde de dikiş var birinde doktorum omuzları geniş cikaramiyorsun epizyo atmazsam yırtık olur oğlan çıkarken omzu takılırya kırık olur ya da zedelenir dedi 3 dikislik bir epizyo attı kızımda birden bire kızım yüzünü elleriyle örterek aniden vajinadan çıktığı için yırtık oluştu 4 dikişli bir doğum oldu onlarda zaten sıkıntı olmadı ben çocuklarımı kucağıma aldım dogumhaneden çıktım odama gittim normal hayatıma kaldığım yerden devam ettim. Arkadaşım devlette doğurdu mesela zayıftı oğlanın başı çok büyüktü kilo olarakta büyüktü zorladılar 18 dikiş atıldı ama şöyle 9 ic-9 diş. Sezeryan da nasıl tek tek 6 katı dikiyorlarsa vajinal doğumda da 2 kat iç dış olarak dikiş atılıyor 18 yaşında 38 cm başlı 3800 Gr çocuğu zorlayıp çıkarınca 3 ay yattı doğum sonrası ikincide ben asla normal doğum yapmam dedi sezeryan oldu kendi istediğiyle onda da 6 ay yatti