Ek olarak ben kenarda saklarsınız diyordum ama takmak aşırı tehlikeli ve riskli bebekken 7 yaşına kadar benimde vardı ama bizim zamanımızda çevre bu kadar kötü ve tehlikeli değildi bence asla takmayın. Birebir tanıdığımızın evine hırsızlığa girip kolunu kestiler bileziği çıkarmak için kadın kan kaybından öldü. Bunun yaşandığından beri bileziklerimi hep kıyafetimin içine saklarım dışarda. Hele ki savunmasız minnacık bebek için çok tehlikeli gösteriş için yavrunuzu tehlikeye atmayın