Karakiz1 ogretmenanneeee Beni hemen almıslardı hrmde diri diri lokal oda snaırım ama cok bagırmıstım 3 dk bitmisti ama yarım saat dınlenıp evıme gıtmıstım mutlaka anestezı ısteyın
birkizannesi_01 ogretmenanneeee benim olmuştu 6 haftalik bir parça düştü diğer parçayı almışlardı alttan açıp canlı bir şekilde aldılar çok kötüydü uyustursunlar bunu söyle canlı canlı yapmasınlar
mombaby00 Meri-Mel ama işlem yaparken bişey hissetmiyorsunuz değil mi bende olacağım büyük ihtimalle çok korkuyorum
Meri-Mel mombaby00 Yok canım Allah’ın izniyle kolalikla gelsin geçsin işlem sırasında hiç bişi anlamıyorsun sadece ilk bebeğim olunca ben psikolojik olarak yıpranmıştim
Kutayeda ogretmenanneeee Özelde oldum uyutuldum 10 dakka sonra kalktım eve geldim dınlendım adet sancısı gıbı en az sevıyede sadece manevıyatı içimden alınması olmuştu. Canımı acıtan
mombaby00 Kutayeda bende olucam büyük ihtimalle çok korkuyorum uyutulmaktan geri uyanamazsam diye çok korkuyorum banada dua eder misiniz çok kolay rahat geçsin teşşekür ederim😭😭
Kartopu06 mombaby00 kurtajiniz bugunmuydu Allah yar ve yardimciniz olsun sadece sakin olun ve tevekkul edin goz acip kapayincaya kadar gecer inşaAllah
mombaby00 Kartopu06 çarşamba günü çok teşşekür ederim Allah razı olsun nolur dualarınız eksik etmeyin