mombaby00 2022 eylül ayında devlet hastanesinde oldum önce suni sancı verdiler acı eşiğinize bağlı çekeceğiniz ağrı değişir benim acı eşiğim yüksek suni sancıyı gıkım çıkmadan çektim bebek düştükten sonra içerde parça kalmaması adına kürtaja aldılar anestezi yapmadılar o kadar canım acıdıki artık dayanamayıp nolur yarım bırakın dedim ve yarım bıraktılar kalan parçayı ilaçla düşürdüler. Kürtaj sonrası inanılmaz zordu saatlerce acıdan ağladım doğumdan daha zordu. Devlette olacaksanız anestezi yapıyolar mı sorun ona göre olun yapmıyorlatsa bütçenizi zorlayıp özelde olun