ogretmenanneeee genel anestezi olmuştum ve hiçbir şey hissetmedim acı gibi, hafif adet ağrısı gibi bi ağrı oldu kasılma gibi ara ara bir kaç kere sonra o da geçti, korkmayın hafta küçük olduğu için ağrılı sancılı bi durum olmuyor yatış bile yapılmadı bir kaç saat sonra çıkmıştım normal hayata devam ediyorsunuz içinizi rahat tutun