DilarAykut ah hiç üzülme bizde Hakkarideydik oğlum da tekti çok geç konuştu.4 yasindayken tayinimiz Bingöl’e çıktı hemen anaokuluna verdik şimdi bülbül gibi . 19 Mart’ta 6 yaşına girdi iki senede oyle bir açıldı ki . Okul çok faydalı…
kızım 3,5 yaşında o da oğlumun aksine bülbül gibi konuşur. Erkanda uzak tutun kreşe kesinlikle gönderin