DilarAykut çocuğunuzu hiçbir çocukla kıyaslamayın, özellikle geç konuşmanın normal olduğunu söyleyenlere hiç kulak asmayın. Çünkü normal değil. Muhakkak bir sebebi vardır eğer geç konuşmuşsa, hiç konuşmuyorsa, kelimeleri azsa.
Olması gereken gelişim seyrinde, şimdiye kadar çoktan aktif şekilde konuşuyor olması gerekiyordu. Bir uzmanla görüşmeniz şart.