NewMomm1 wawas neeeeeee ayyyy bu gözler neler okudu napıcam şimdi ben önümde daha kaç gün var ayyyyy sonra zaten diş miş derken asla kurtulamıycaz 😒🥲
Nobodyyy111 NewMomm1 🤣🤣🤣 korkma canım 1 hafta içinde alışıyosub zaten ataklı haline, başta zor geliyo tabi 🤭
NewMomm1 Nobodyyy111 geçtim bileee senin bebe ne zaman diş çıkardıı bide diş sorunumuz olcak atak bitince🥲
Nobodyyy111 NewMomm1 benim bebem hala diş çıkarmadı o yüzden şu an sular durgun 😂 Ne zaman çıkarıcak ben de merak ediyorum henüz belirti bile yok ben 1 yaşına yakın çıkarmışım o da öyle olcak sanırım
Meslisssas [silindi] 5. Ayda kan kusan ben.. geceleri çığlık atarak uyanmalar mı dersin sabaha kadar ağlamalar mı dersin hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum gerçekten
mimnice NewMomm1 4 aylık sendromu hoşgeldin 🥹 19 haftadan sonra düzelme olacak inşallah canım azcık sabr zor atlattık biz de 🙏🏻
Meslisssas [silindi] ay evet çığlık atma bulduğu herşeyi ısırmaya çalışma hatta ağlarken bile dişini sıkarak ağlamaya çalışma salyalar sanırım baya az kaldı pik yaptı diş sancısı 2 gündür gelsede rahatlasa yavrum 😔