teachermoms Caninanasi canım çok teşekkür ederim. Bebeğim için yapıyorum ona faydalı olabilmek için. Kendi öğrencilerime de ders anlatırken lazımsa materyal tasarlıyorum. Biraz uğraştırıcı olduğundan sadece lazımsa yapabiliyorum. Satışı olsa çok zorlanırım sanırım tek başıma 😃
teachermoms babygirlandmom ince keçe , kalın keçe, boncuk elyaf, iğne iplik, silikon tabancası ve silikon, süsleme malzemeleri ve kalıp ( kalıpları pinterestten bulabilirsiniz ) kolay gelsinnnn 🤗
teachermoms Ayb evet canım halka aparatlarına istediğimde duyusal oyuncaklarını takıyorum. Sese yönelik ilgileri daha fazla olduğu için poşet vb gibi şeylerle de doldurdum.
teachermoms ikranurunannesi538372 canım benim denemekte yarar var. Pinterestte kalıplar var ordan bulup biraz da uğraşırsan neden olmasın ki 🤗
ikranurunannesi538372 teachermoms genel anlamda bir yeteneğim yok bu konuda sanırım Ama siz çok güzel yapmışsıniz❤
teachermoms Bninannesi yani bunum gibisini hiç görmedim de oyun halısı olarak fisher price ın falan var. Onlara bakabilirsiniz. Biz 4 aylığız üzerinde vakit geçirebiliyoruz :)
Bninannesi teachermoms ahahhh varmış ya bende oyun halısı😅😂 50 günlük kızım için çıkardım hatta ama erken henüz ilgisini çekmiyor. Sizin yaptığınız öyle değişik ve büyük ki başka bir şey gibi duruyor ben bendekinin oyun halısı olduğunu unutmuşum 🤣 e maşallah vallahi ne becerikli hatunsunuz 🥳
teachermoms Daghanbatin 4 aylık benim de bebeğim. İleri ki aylar da işimize yarayacak zaten. Şuan pek anlamıyor. Ben anlatıyorum üzerindeki şeylere dikkat çekiyorum. Hışırtılı karelere vuruyorum ses çıkartıyorum falan.
teachermoms Fatmakarts ya çok teşekkür ederim inanın sadece bebeğime yapabildim. Pek zahmetli, uğraştırıcı. Ama size her şekilde nasıl yapılacağını anlatabilirim 🤗
teachermoms kubrasonmez16 evet gerçekten 300 tl civarı bir fiyata yapılabilir. Çok uğraştırıcı oldu açıkçası. Yada 8 aylıkken yapmaya çalıştım ondan da olabilir. Oturtamazdım bile eğil kalk eğil kalk mahvolmuştum 😬
teachermoms LINDAMAY hamileliğimin son 2 ayında yaptım oyuncakları. Oyun halısının da sadece kalıbını çıkarabildim. Doğumdan sonra da 2-2.5 aylıkken bebeğim her uyuduğunda bir parçasını yaparak 1 ayda bitirdim. :))
LINDAMAY teachermoms evet ancak o şekilde mümkün olabilir. Ben bebeğimi uyutunca mutfağa koşup bulaşıkları vs yıkayıp varsa diğer işleri hallediyorum hemen kızım uyanıyo bırakıyorum. Bu saatlerde tekrar uyuyo normalde şuan yemek yapıyo olmam lazımdı ama kendimi çok yorgun ve hasta hissediyorum onun için film açıp koltuğa yığıldım 1 saat dinlenicem 🙈 Yardımcı kadın bulabilirsem ben de kızım için bir şeyler yapıcam inşallah, bana da iyi geliyo insanın kafası boşalıyo böyle işler yaparken.
teachermoms zeynepzeze ya bilmiyorum şuan hiç düşünmüyorum canım. Biraz uğraştırıcı olduğundan. Bebek’te küçük. Bir kaç ay sonrasına yaza doğru olsaydı yapabilirdim ama şuan mümkün değil :)
teachermoms SeverusSnape çok teşekkür ederim. Şuan öyle bir düşüncem yok. Ama yaza doğru olabilir belki. Bebeğim küçük olduğundan şuan oyun halısını yapıp tamamlamam bile 1 ayı buldu çünkü ☺️
SeverusSnape teachermoms haklısınız, bayıldım gerçekten hayvanlara hele. Kızım çok seviyor hayvanları. Bunları nasıl yapabilirim peki? Kalıp, keçe, ip vs youtube ve başka nereden araştırabilirim? Daha önce hiç yapmadım :)
teachermoms Yekyek12 pinterestten buldum canım. Eşim Suriye de olduğundan kalıplarım kendi evimde ben memleketimdeyim. Ama pintereste yazarsan oradan bulabilirsin kuzum.
teachermoms nazo58 çok teşekkür ederim canım. Evet benim bebeğim de bazen sıkılıyor fakat ileri ki aylarda etkinliklere yoğunlaşacağımız için sevecektir diye umuyorum.
teachermoms MucizemES çok teşekkür ederim. Herkese fikir olsun diye paylaştım. Yapmak isterseniz her detayına kadar yardımcı olurum 🙏🏻
teachermoms cocomelon paylaşım yaparken hiç düşünmemiştim bunu ama çok yazan olmuş bu şekilde. şuan bebeğim çok küçük. Yaza doğru belki canım ☺️
teachermoms 2760yt hahah :)) 4 aylık bebekle ve küçük bir elde dikiş makinasıyla seri üretime kalkıştığımı düşünemiyorum 😆😆