edaaksoy00 BENOYLEUYGUNGORDUMM ilk 2 gün ateşi vardı 38 bucuklardaydı hep ateşi kollarına eklem yerlerine ıslak bez koy dedi doktorumuz calpol verince biraz olsun ateşi düşüyordu şimdide öksürmeye başladı ama cok değil bide sürekli burun temizliği yapınki çcğerlerine inmesin doktorumuz söylemişti sizinde varmı ateşi ishal falan varmı
BENOYLEUYGUNGORDUMM minniks evet yüksek ateş iştahsızlık ishal halsiz yavrum uyku yok yemek yok şuan vücudu pul pul döküldü kızamık gibi
minniks edaaksoy00 gecmis olsun sizin belirtileriniz neydi kaynanamda hasta grip gibi ates sıtma var butun vucudum ayaklarım agrıyo diyo oksuruyo sizinde boylemiydi belirtileriniz
edaaksoy00 minniks gece bebeğim ateşlendi doktora götürdük öyle anladık benimde eklem yerlerim cok ağrıyordu grip vardı boğazlarım şişti daha sonra öksürmeye başladım annemde yanımızdaydı büyük ihtimal oda covid oldu bu söylediklerinizin hepsi annemde var
minniks edaaksoy00 onlar doktora gitmedi ama ben covid diye tahmin etmistim cabucak atlatırsınız insallah eskisi gibi karantina varmı yine
tosbiksmoms edaaksoy00 geçmiş olsun,şu an benimde felaket boğazım agriyor,sanırım birde grip olcam covitten şüpheleniyorum inşAllah çocuklara geçmez.
minniks BENOYLEUYGUNGORDUMM kıyamam ya dokuntu olan yerlerde kasıntı varmı acaba el ayak agız hastalıgıda olabilir biz gecen haftalarda atlattık bizimde atesle basladı ikisi bi arada baya zor olur
edaaksoy00 BENOYLEUYGUNGORDUMM cok geçmiş olsun ilk 3 gün biraz zor geciyor bide kendimde cok hastaydım cok zorlandım yeni yeni kendime geldim
BENOYLEUYGUNGORDUMM Elfgrn inşallah ya valla dün gece 5.30 yattı sabaha karşı gözü kapalı ağladı yavrum ben dedirsen 3 saatlık uykuyla ayaktayım bende kendşmş iyi hissetmiyorum. Bozğazım falan acıyo
Elfgrn BENOYLEUYGUNGORDUMM sanada geçmiş olabilir doktor ilaç verdi mi bize doğal içerikli ilaçlar vermişti 9. Ayında mi neydi olduğunda coronayi
edaaksoy00 BENOYLEUYGUNGORDUMM çok geçmiş olsun kekik cayı iç demle bana cok iyi geldi inşallah Bi an önce iyileşirsiniz
Aybirkorunbe BENOYLEUYGUNGORDUMM Hiç korkma canım benim çocuğum hem influenza hem de covid gecirdi doktorun bana dediği tek şey covid artık grip gibi korkulacak durum yok ilaçlarını kullan emiyorsa bol bol emzir bir de ihlamur verebilirsin bir kaç kaşık
BENOYLEUYGUNGORDUMM Aybirkorunbe ateş İshal iştahsızlık hırıltısı var bir de asla uyumuyo çok huzursuz
edaaksoy00 minniks zaten artık büyüklere covid testi yapılmıyormuş kızıma yaptılar büyük ihtimalle bende covidim
BENOYLEUYGUNGORDUMM minniks dr viral enfeksiyonu atlattı viral döküntü başladı dedi. Bişey de vermedi kendiliğinden geçecek korkacak bişey yok dedi o döküntüler için
BENOYLEUYGUNGORDUMM edaaksoy00 çok tşk ederim. Ama ben kendime asla bakamıyorum. Eşim işe gidemiyor yalnız bakamıyorum ona rağmen hep onunla ilgileniyoruz. Sürekli ağlıyo yeterki ağlamasın diye valla türlü türlü şebeklik yapıyoruz
medinekaplan BENOYLEUYGUNGORDUMM benim bebeğimde de aynısı varya kusuyor sapsarı su kusuyor yarın bende götürüp covid testi yaptiracam
Aybirkorunbe BENOYLEUYGUNGORDUMM Evet evet biz de yaşadık aynılarıni bir de inliyorlar kiyamam ya korkma hiç onlar bizim sandığimizdan daha güçlü