BENOYLEUYGUNGORDUMM çok geçmiş olsun bizim de başımıza geldi Sen git 3 yıl boyunca korona olma apartmandan biri korona olmuş eşime söylememişler apartman görevlisiyiz bu arada bol bol temas etmişler eşimle tabii eşimin haberi yok e şimdi hiçbir belirti yoktu bende de belirti yoktu direk kızımıza geçmiş yüksek ateş üç gün boyunca gözüktü en son doktora gittiğimizde test yapıldı ve korona olduğu ortaya çıktı zaten ateşlenmesinin 2 günü eşime söylemişler Biz koronayız diye yani iyileşmişler öyle söylemişler Allah affetsin çok fazla sövdüm Çünkü kızımın o halini gördükten sonra şükür hafif atlattı ama o ateşlenmeye haliyle içimi yaktı yani umarım en kısa zamanda atlatırsınız