çok geçmiş olsun bizimde başımıza 50 günlükken geldi malesef bebeğim şimdi 3.5 aylık çok zor günlerdi hastanede 3 gün yattık fakat herhangi bir işlem uygulanmadı sadece 1 gün serum takıldı ateş düşsün diye hastanede yatırma sebepleri de çok küçük olmasıydı doktorumuz çok iyiydi dedi ki sizden bizden kolay atlatıyorlar korkmayın dedi 4 günde toparladık çok şükür kendinizi yıpratmayın hiç artık grip gibi bakıyorlarmış maske bile takmadan geldiler yanımıza 💖