Evrem00 bebeğiniz küçükse yada huzursuz dònemindeyse kimse sizden beklemesin bir zahmet onlar cagirmali yada gidemezseniz de yemek göndermeli,bebeğim 2 aylık eşimin evde oldugu bir gün arkadasim ve esini cagirdik hazirlik sorun olmadi ama yemk yerken falan bebeğim çok ağladi,1 hafta sonra biz onlara gittik sürekli uyudu bebegim sakindi,anları anlarını tutmuyo😀