Evrem00 geçen sene kızım 5 aylıktı oyalamak daha kolaydı o zaman birçok arkadaş grubumuzu ailemizi davet etmiştim, emzirdiğim için oruçsuzdum çok rahat hazırlandım. Bu sene sadece iki akşam davet verdim benden bu kadar dedim 😃 bir gün önceden temizlik yaptım o gün de sabahtan başladım yavaş yavaş hazırlıklara arada kızımla oynadım o uyuyunca hallettim kalan yemekleri , tatlı da eşim aldı sağolsun öyle hallettim güzel geçti çok şükür çok zor olmadı ama bebeği yaramaz kişiler hiç üzülmesin çocuklu insanlardan böyle şeyler beklenmemeli bence müsait olursa o zaten davet eder sizi