Evrem00 Bebeğim 11 ayşık davet ediyorum. Hep aynı menüyle 😀 ramazan çncesi köfte ve börek armıştım buzluğa onları çıkarıyorum köftenin altına bi patates püresi yapıyorum aynı gün ve pilav yapıyorum. Çorbayı bi önceki akşam yapıyoeum eşim çocuğa bakarken. Havuçları bi gün önceden rende yapıyorum sadece toğurtlaması kalıyor. Yani misafir günü sadece pilav ve püreyi yapıyorum bu da işimi kolaylaştırıyor. Tabi eşim de iftar saatinden baya önce geliyor aofra kurarken çocukla işgileniyor. Bu sizin enerjinize ve çocuğunuzun durup durmamasına göre değişir. Çocuğunuz zor ise alıp kendinize yorgunluk etmeyin ☺️