canparem11
Bizde yeni aldık ama memnunum istediğim bütün özellikler mevcuttu .
Besafe ızi comfort x3 izofixli değil çnkü arabamızda yoktu . Ama izofixli olmasa da kesinlikle güvenlik açısından bir sıkıntısı olmuyor . Adac testi mevcut , yüksek olduğu için bebeğim dışarıyı rahatlıkla izliyor . Hava alabilen kumaşı var .