canparem11 Merhaba anneler önerdiğiniz tecrübe ettiğiniz oto koltuğu markası var mı ben Holmer ve Prego arasında kaldım bir de El ele markasının var siz hangisini kullanıyorsunuz🙌
alpinanneesi alpinanneesi ben bunu aldım e bebekte danışman anlattı çok memnun kaldık fiyat performans ürünü birde tükenmiş yazıyor ama başka renginde stok vardır belki diye paylaşmak istedim
Kuzey07 Joie spin 360 isofixli oto koltuğu kullanıyoruz bizde çok memnunuz🌸 Oğlum pusetten nefret ediyordu arabaya binmek zülümdü bize oto koltuğu aldıktan sonra keyfi yerine geldi hemen uyumayı tercih ediyor 😴