boudiccan canparem11 bi prego aldik 360 derece donenlerden. Cok memnunuz yuksek oldugu icin daha 5 aylikken bile dışarıyı izleyebiliyor.
atlasinannesi48 Umutunannesi_ i-spin değil bizdeki o pahalı olan. Bizdeki spin 360 derece şu an ebebekte 5999₺ fotoğraf koymayı bilmediğim için böyle açıklayayım 🌸
bana1cocukyetti canparem11 Elele eronafix aldık. Normalde pusette durmayı sevmiyor ama oto koltuğunu sevdi gibi. Kullanım açısından bizde sevdik şimdilik güzel tam yatma pozisyonu falan var bayağı kullanışlı bir model
Suasli bana1cocukyetti bizimki de bu modelden ama kulakları çok yer kaplamıyor mu ya ben mi rahatsız oldum bi o yan sips parçalarından daraltıyor arkayı bayağı
dandinikoo Gakkoyenge Kraft easy rotate doğru mu yazdım bilmiyorum 😅 ama taş gibi yeni almama rağmen çok memnunuz tavsiye ederim 💖
LoveStory canparem11 biz civile Kraft almaya gidip Kanz alıp çıktık 😀 şuanlık memnunum bakalım. Orda çalışan kız bize darbe emici özellikli olması önemli demişti
boudiccan Cizgilicorap preogo trendfix henuz 5 aylik oldugu icin ters koyduk arabaya yatis pozisyonuna aldik ona rağmen görebiliyor. Isterseniz inceleyin videolari vardi yanlis hatirlamiyorsam youtubeda
Aybars2023 canparem11 eğer cok maliyetli birşey düşünmüyorsanız eğer bende babydoor var isofixli çokta memnunum :)
egeninmother canparem11 yoyko aldım 0-36 ay bebeğim yenidoğan dan itibaren kullanıyorum 😇memnunuz rahatım bebeğim içinde çok mutlu